Bra mat - kurs

Bra mat for bedre helse - Klikk for stort bildeFrisklivssentralene i Ringebu og Sør-Fron inviterer innbyggere i Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu til kostholdskurset «Bra mat for bedre helse».

Bra Mat-kurset passer for deg som kan ha nytte av å endre vaner knyttet til kosthold. Kurset kombinerer teori med praktisk matlaging, og gir en introduksjon i endring av levevaner og forslag til hvordan du begynner prosessen med å endre kostvaner.

Kurset går over 4 kvelder; onsdag 23. mars, onsdag 30. mars, onsdag 6. april og onsdag 20. april 2022
kl. 18.00-20.00.

Sted: Skolekjøkkenet på Harpefoss.
Pris 300,- pr person.

Påmelding pr tlf/sms til frisklivskoordinator i Sør-Fron kommune, Ingeborg Tvete, tlf. 909 60 503 eller frisklivskoordinator i Ringebu kommune, Tuva Brevik Løkken, tlf. 474 75 769.