Invitasjon til offisiell åpning av bankbygget

Sør-Fron kommune inviterer alle innbyggere til offisiell åpning av det nye trenings- og behandlingssenteret i gamle bankbygget i sentrum fredag 1. april. Her blir også det nye navnet på bankbygget avslørt!

Sparebank1-bygget på Hundorp har vært under ombygging, siden Sør-Fron kommune kjøpte eiendommen i 2021.

I 1.etasje har Fron fysioterapi flyttet inn og etablert nytt treningssenter og sitt behandlingstilbud der fra februar i år, og nå er 2. etasje ferdigstilt slik at de kommunale fysioterapeutene flytter inn i løpet av mars.

I den anledning inviteres det til offisiell åpning fredag 1.april!

- Hele bygget vil være åpent fra kl.12-18, og det er mulighet for å se seg omkring og prøve de ulike treningsapparatene gratis, gjerne med veiledning fra treningsinstruktørene.
I tillegg er det mulig å delta gratis på de ulike treningsgruppene som programmet viser, forteller kommunalsjef Irene Hagen.

Program for dagen:

• Kl. 13.00-14.00: Sterk og stødig gruppe m/treningsinstruktør
  • Kl. 14.00-14.45: Frisklivsgruppe v/Ingrid Wadahl
  • Kl. 15.00 - Offisiell åpning v/Ordfører Ole Tvete Muriteigen.
  • Kl. 16.00-17.00: Yoga v/Ellen Clausen
  • Kl. 17.00-18.00: Fitnessboksing v/ Keijo Korpela

Det vil bli servering av kaffe/te og kake.

Det har vært utlyst navnekonkurranse og forslagene har vært mange og gode.

- Navnet på bygget offentliggjøres under den offisielle åpningen kl.15., samt vinneren av navnekonkurransen, sier Hagen.

Velkommen!