Julemiddag for frivillige torsdag 9. desember

Sør-Fron kommune markerte Frivillighetens dag med julemiddag for de frivillige torsdag 9. desember, i Storsalen på kommunehuset.

Over 60 frivillige var invitert, både de som er frivillige via sitt lag og de som er frivillige direkte. Denne gangen måtte ingen av de frivillige bidra for å få arrangementet i havn. De fikk oppvartning av ansatte i kommunen.

Fron kulturskole hadde et nydelig musikalsk innslag: Maria Falkenhaug spilte fløyte og Marie Slettkolloen Nilsen sang.

Både rådmann, ordfører og kommunalsjef pekte på hvor viktig frivilligheten er i en kommune; at den er et viktig supplement til de lovpålagte tjenestene. Kommunalsjef Irene Hagen informerte også om det pågående arbeidet med reformen “Leve hele livet”.

Maten smakte nydelig takket være Linda Resset i kantina. Menyen var: Ribbe, pølse, medisterkaker og karamellpudding til dessert.

En hyggelig sammenkomst som folk virkelig satte pris på. Stemningen var god, til slutt fikk vi også ei god historie fra en god forteller.