Kurs om ny skogstandard 7. desember

I samarbeid med landbrukskontoret i Nord-Fron kommune arrangerer Midt-Gudbrandsdal landbrukskontor kurs i ny Norsk PEFC skogstandard på Vinstra 7. desember.

Kurset er spesielt tilrettelagt for skogeiere og andre som ønsker en innføring i Norsk PEFC Skogstandard og bærekraftig skogbruk i praksis.

For skogeiere som hogger og/eller administrerer drifter selv, krever tømmerkjøperne/gruppesertifikatholderne dokumentasjon på at dette kurset er fullført og bestått. Dette kurset gir godkjent kompetanse tilsvarende nettkurset i Norsk PEFC Skogstandard.

Mer informasjon om kurset finner du her: Norsk PEFC Skogstandard – kurs med instruktør • Skogkurs

Dato: Torsdag 7. desember 2023

Tidspunkt: kl. 9.00-16.00

Sted: Vinstra, kommunehuset, 3 etg.

For påmelding send sms til skogbruksrådgiver Jostein Tromsnes, tlf. 97 78 90 01. Førstemann til mølla!