Redusert saksbehandlingskapasitet for plan- og byggesaker fra 1. juli 2021
På grunn av ferieavvikling og midlertidig ledig 100 % stilling på avdelingen, blir det dessverre redusert kapasitet på saksbehandling innen byggesak for en periode. Vi håper å ha ny medarbeider på plass i løpet av høsten.
Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon.
Veiledning
Byggesaksbehandlere vil være tilgjengelig på telefon mandag-fredag kl. 12.00-14.00.
Ring kommunens sentralbord 61 29 90 00 så settes du over til tilgjengelig saksbehandler.
Vi tar i mot besøkende i servicekontorets åpningstid 09.00-14.00, eller utenom dette ved avtale direkte med saksbehandler.
Konsekvenser for saksbehandling
Byggesaker - vi skal gjøre det vi kan for å holde oss innenfor lovens 12 ukers saksbehandlingstid for innsendte byggesøknader.
Plansaker - det er for tiden få private plansaker til behandling og saksbehandlingen her vil gå som normalt.
Oppmåling - går som normalt.
Har du spørsmål om din sak eller en framtidig sak, kan du gjerne sende en e-post til postmottak@sor-fron.kommune.no. En saksbehandler vil svare så fort det lar seg gjøre.
Framtidens byggesaksbehandling vil være digitalisert, og vi vil ut over høsten se på løsninger som kan være aktuelle for kommunen.
Publisert av Grete Hølmen
Sist endret 05.07.2021 10.21