Statusoppdatering om innkjøp

Det er inngått nye rammeavtaler innen transport og helse i Sør-Fron kommune.

Følgende rammeavtaler er inngått:

• Ny rammeavtale om busstransport og turbusskjøring inngått med Ringebu bilruter AS. Avtalen starter 01.08.2021. (Kun Sør-Fron)
  • Ny rammeavtale om leasing av biler og biladministrasjonstjenester inngått med Auto Plan AS.
  • Ny rammeavtale om legemidler, multidose og farmasøytisk rådgivning er inngått med Apotek 1 Gruppen AS

Utover dette starter arbeidet med konkurranse på IKT-utstyr etter sommerferien. Planen er også å starte med ny konkurranse på møbler i høst da den går ut ved nyttår.

Nord-Fron jobber med rammeavtale på juridiske tjenester hvor alle tre kommunene er med.

Når det gjelder ny rammeavtale på service og vedlikehold av kommunale heiser, er status fra Innlandet fylkeskommune som kjører konkurransen at de har fått klage på tildelingen. De har trukket tildelingen og vil se igjennom evalueringen på nytt. Dette blir gjort etter sommerferien.