Yoga for alle

Avdeling for psykisk helse har i samarbeid med Frisklivssentralen i Nord-Fron kommune starter opp med yoga fredager kl. 13.00. Oppstartsdato er 18. mars 2022.

Oppstart: 18.03.2022.
Målgruppe: Innbyggere i Nord-Fron og Sør-Fron.
Sted: Post-huset i Nedregate 34, 2640 Vinstra.

Arrangør: Frisklivssentralen i samarbeid med avdeling rus og psykisk helse i Nord-Fron kommune.

Pris: 50 kr per time. Man blir fakturert for timene man deltar på. Tilbudet er eventuelt inkludert i en frisklivsresept på Frisklivssentralen (se mer informasjon om Frisklivssentralen på kommunens hjemmeside, eller Frisklivssentralen sin Facebook-side).

Påmelding: Så langt gruppen ikke blir for full, er det mulig med drop-in timer. Dersom du er sikker på at du vil delta på en time, send gjerne en melding. Følg med på Facebook-siden for yoga-gruppen for informasjon før hver time. Her legges det f.eks ut beskjeder om antall påmeldte, eventuelle endringer av plan eller lignende.

Kontaktperson:
Fysioterapeut og yogainstruktør Hanne Eide Myhre

E-post: hanne.eide.myhre@nord-fron.kommune.no
Tlf: 966 25 986

Du kan lese mer om tilbudet på Nord-Fron kommune sine hjemmesider.